Oh Bumi!!!


Assalamulaikum Dan Good Day Semua..Saye Minta Anda2 Sume Yang
Bijak Pandai Untuk Memberikn Idea Or Cadangan  Untuk Selamatkn
Bumi  Kite Yang Comel Nie Yg Makin Hari Makin Teruk Dek Kerane Tangan2
Manusia Yg Membinasakan Bumi..Sian Kat Bumi..Huhuhu
Jangan Malu2 Yer Nak Berikan Cadangan Or Idea..

V
V
V

Antara Cadangan Saye:

 1.Kurangkan Penebangan Hutan
2.Cadangan Anda????????????
3.Cadangan Anda????????????

Jom Bace Entri Ini
V
V
V
Iklan Komputer OLD SKOOL Yang Cool
Gambar Pelik Hitam Putih 1
FB Yang Pelik?????





“I Will Be OK..Dont Worry"

17 Jom Komen Jangan Malu2:

Cikgu Bada berkata...

jangan lakukan pembakaran terbuka

Miss Xyz berkata...

Tak perlu buat peperiksaan. Banyak kertas telah digunakan maka banyak pokok telah ditebang, haha XD

MrJep berkata...

Peperiksaan Umum Pon Akan Dimansuhkn..Hehehe..Alasn Bnyk Pokok
Ditebg tuk Buat Kertas..

miz ruha berkata...

tak yah pakai kereta...

MrJep berkata...

suruh sume org pkai kude jer..pencemrn xkn brlku..

Cik Siti berkata...

hhahaha, lau semua tak leh pkai, nak pkai pe lak nanti...aaduusss...tp sayngi lah bumi kita...

cik azLyzah⊙.☉ berkata...

Kalau jumpe sampah kat mane2.rajin2 lah pungut..So boleh kitar semula dan penebangan pokok boleh di kurangkan.Dan masalah pembakaran terbuka pon boleh di atasi..ye dak...hihihihhh

cik azLyzah⊙.☉ berkata...

opsssss...terguna bhase pasar plak.PUNGUT tu KUTIP yeeeeee...hihihihi

PORUMAN berkata...

implement green technology

elyna mirsada berkata...

ok jom selamatkn bumi,kutip smpah lor..huhu

mardewan berkata...

btol ni.. sayangi bumi
KLIK SINI LAPORAN TERKINI FINAL PIALA MALAYSIA

Puteri Kasih berkata...

tanamkan dalam diri sifat kitar semula barangan terpakai :)

♥ Nana BamBam ♥ berkata...

kurangkan pembiasan haba..sebab tu bumi ni panas..huhu

Pokok Manggis Depan Rumah berkata...

Jaga kebersihan, jangan penting kan diri sendiri aje..

Sue PeLik berkata...

adoiiiiiiii tak der idea laaa. huhuhu

Shasha Yacob berkata...

kalau aku, kurangkan lah belia belia menghisapa rokok, sebab itu antara mencemarkan udara *tak gitu. then kongsi kongsikan lah kereta supaya kurang pencemaran udara. kalau kedekut tu hilang hilangkan lah sifat kedekut tu, kang xpasal pasal hang juga kena. hihi. itu sahaja cadangan merepek dari aku. :D

wahida berkata...

kitar semula!!