Dasar Penyamun!!!

Dalam Tahun Nie Dah 4 Kali Masjid Kat Kampung Aku Kene Pecah Ngan Penyamun Yang X gune..,Hari Nie Masuk Kali Keempat..,Die Ingat Masjid Tue Bank Aper..,


Nie Ker Wajah Penyamun Itu..,???


Masjid Jamek Al'Ala Bandar Mas

‎"..semoga Allah memberi hidayah (insaf & bertaubat) kpd mereka yg telah memecah masuk Masjid di Bandar Mas dan mencuri wang di dalam tabung, di dunia boleh terlepas, tapi ingat di akhirat Allah pasti akan balas.."


“I Will Be OK..Dont Worry"

6 Jom Komen Jangan Malu2:

Nana Leina berkata...

oh..gila la perompak tu nak rompak masjid pun agak2 la..

syasyajohan berkata...

malunya ada orang macam ni.adoiii

Nurul ain berkata...

orang2 yg mcm ni.. malu kita nak mengaku bangsa

TiraPengemis berkata...

encem nyeee penyamun....hehhee

tieykah berkata...

masjid pon nak rompak?

hani berkata...

adoi... masjid kena ambil langkah keselamatan lagi kuat dan hebat kuut ni..